وبسایت ورزشی پرسپولیس
ajill2
آپلودسنتر پرسپولیس (حسین زنده بودی)
خبرهای خوب از پخش زنده مسابقات ورزشی

تهیه‌کننده برنامه «توپ و تور»، پخش نشدن دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال از شبکه سه سیما را بدون قصد و غرض عنوان کرد و به انتقاد والیبالی‌ها پاسخ داد.

                                            

بهزاد کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، درخصوص پخش نشدن دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال از شبکه سه توضیح داد: در این اتفاق هیچ منظوری نبوده است و پخش نشدن مسابقات فقط به خاطر تغییر و تحولات انجام گرفته در شبکه‌های تلویزیون است که آن هم به زودی طی یکی - دو هفته آینده حل خواهد شد و ما شاهد شکل جدیدی از پخش مستقیم‌های مسابقات ورزشی خواهیم بود.

 

وی سپس تأکید کرد: پخش نکردن دور رفت رقابت‌های لیگ برتر والیبال از شبکه سه سیما کاملا بی‌منظور بوده است. تلویزیون سال گذشته چیزی حدود 60 الی 70 میلیارد تومان هزینه مسابقات لیگ جهانی کرد؛ بنابراین والیبال هم با توجه به افتخاراتی که کسب کرد، قطعا در میان رشته‌های ورزشی در اولویت قرار دارد. ولی قرار ما این بود که در بخش والیبال، مسابقات مهم این رشته مثل دور نهایی و نیمه نهایی‌اش را پخش مستقیم کنیم.

 

این برنامه‌ساز سپس اظهار امیدواری کرد نسبت به اینکه علاقه‌مندان به‌ زودی شاهد پخش‌ مستقیم‌های بیشتری از شبکه سه خواهند بود و پخش مستقیم مسابقات ورزشی شکل جدیدی به خود خواهد گرفت.

 

وی در همین زمینه مطرح کرد: با توجه به تغییر و تحولاتی که اخیرا در بخش مدیریت شبکه‌های تلویزیونی صورت گرفت، قرار شد شبکه سه با محوریت ورزش همراه باشد؛ به همین خاطر مأموریت‌های سابق تلویزیون تغییر پیدا کرد و ما برای تغییرات جدید نیاز به چند روز فرصت داریم تا این مشکلات حل شود و به‌زودی نه تنها مسابقات والیبال بلکه مسابقات رشته‌های مختلف حتما پخش مستقیم خواهند داشت و از قبل هم اطلاع‌رسانی می‌شوند.

 

تهیه‌کننده «توپ و تور» گفت: به‌زودی خبرهای خوبی از پخش مستقیم مسابقات ورزشی خواهیم داشت.

 

او همچنین اظهار کرد: شبکه سه سیما با توجه به اینکه شبکه ورزش شناخته شده بود، بسیاری از مسابقات ورزشی را به شکل زنده پخش می‌کرد ولی اخیرا به خاطر تغییراتی که در مأموریت‌ شبکه‌ها ایجاد شد، این روند تغییر کرده بود. اما مدیریت شبکه سه اکنون در حال تصمیم‌گیری است تا در آینده‌ای نزدیک شکل پخش مستقیم مسابقات ورزشی را تغییر دهد و حتی مسابقات ورزشی بیشتر از گذشته پخش مستقیم خواهند داشت.

 

تهیه‌کننده «توپ و تور» در پایان خاطرنشان کرد: آنچه که من به عنوان برنامه‌ساز از شبکه سه می‌دانم این است که ما پیش از این مسابقات مهم ورزشی را پخش می‌کردیم که اخیرا با توجه به تغییر مأموریت شبکه‌ها قرار شد که در امر ورزش توجه بیشتری شود که به احتمال قوی طی یکی - دو هفته آینده، اتفاقات خوبی در این حوزه خواهد افتاد.

 

                                        آرام   ارسالی از دکتـــــــــــــــــــــــــــــرحنا آرام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 دی 1393 ا 11:32 نويسنده : دکتـــــــــــــــر حنا ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.